Monday, April 13, 2009

She's Gone (Juliet) by Jenglott OIAM TOP 4

PM: kawan pertama aku kat blog ni telah pergi.... tak tau kenapa dan mengapa... ~mungkin kerana undian tidak mencukupi~
kepada Juliet, kalau ko anggap aku kawan awak... tulung explain aku yg blur blur ni...
aku pun dah malas nak buat entri pasal lagu tugasan minggu ni.... sbb Juliet aje yg tgk entri yg aku tulis.... so takde makna gak aku tulis kan... aku takleh halang dia... hak dia tuk pilih aper yg dia nak buat kan... gud luck to you, Juliet.... jumpa di myspes....
jgn lupa cari aku ngan blog baru time AF8 k....
aper aper pun, aku suka kawan ngan ko biar pun ko bias skit.... muhahahhaha...


P/S: kepada orang yg suka clone tu... ingat! yang ori itu lagi baik dari yg cetak rompak.... bawak bawak bertobak yerk...

3 comments:

  1. betul tu...
    type YES WEERA... send to 33399

    dan AFUNDI AISHAH ke 32999


    jumpa lagi di AF8..!!!!!

    ReplyDelete
  2. tak nak.....
    aku type YES TOMOK send to 33399

    dan aku dah tak afundi semenjak ZIZI keluar... tp tetap minat ngan Aishah......

    ReplyDelete
  3. pen merah..wat la lg entri sal lagu tugasan af7 tue...huhuhu

    ReplyDelete